Toastjern Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Hei, noen som har en defekt topp e.l til m42b18 som de kunne plukka av en pinnebolt og sendt i brev til meg asap? Se bilder under Greide å ødelegge gjengene på den aller siste bolten.. Send PM eller sms: 97678813 Mvh. Mads K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martinsen Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 heisann. Jeg har en M42B18 bunn og topp, komplett innvendig. mangler diverse utvendig. Kan få den for 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Toppen min er nyoverhalt, så jeg trenger bare en pinnebolt dessverre Du får sende meg en melding på 97678813 hvis det er aktuelt at jeg kan få hente en slik bolt. Bor bare 35min unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå