rosegg Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Hei Har nå kjøpt meg en e39 sedan og tenker på å senke den, men hvor mye senk mener dere blir finest? Tenke muligens på 50/50 og 19" felger. Dette er min første e39 , så kansje noen som har litt mer erfaring med e39 som gi noen gode svar : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Det første som slår meg når du sier du er usikker er at justerbart senkesett er veien å gå, da kan du selv justere den slik at du blir fornøyd. Men 50/50 er i mine øyne veldig ryddig senk, ikke for mye og ikke for lite, men for min del blir ikke det tilstrekkelig, og dermed er justerbart en sikker vinner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosegg Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Takk for svar : ) Har sett noen med 50/50 senk og 19" felger , og for meg er dette relativt greit. Men justerbart er jo også et godt alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Her finner du noen bilder av gamlebilen til Saltkjelen her på forumet med Supersport 50/50 senk. Og det ser veldig ryddig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosegg Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Så veldig bra ut : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå