Gaddaffyduck Skrevet Juni 11, 2013 Skrevet Juni 11, 2013 Tenkte jeg også skulle lage en liten tråd, da jeg i stedet for og selge(sunn fornuft koblet inn til slutt) bilen valgte og beholde og gjøre den helt ferdig. Dette blir i hovedsak for og holde oversikt over hva jeg har gjort ved evt. salg og for å kunne vise frem framgangen til andre. Ting som skal utbedres: • Vindu på fører/bak passasjer vindu funker ikke, disse mangler plastclips på heis. • Motorpute er slitt, må byttes. • Eksosanlegget har en del frieksos, må sveises. • Brekket funker ikke optimalt pga defekt bremseskjold. • Grillrammen skal lakkes i bilens farge.(kjøp ny?) • Det er konstatert dårlig kontakt som viser drivstoff på tank, man kan bruke kjørekomp. For å se hvor mye drivstoff som er igjen på tank. • Det finnes litt rust i hjulbuer etter valsing, men ikke noe faretruende, dette er eneste rust på bil. • Festet til frontfanger på venstresiden er litt slark etter ufrivillig brøyting i jan'13. Planer for Juni: • Lakke begge sideskjermer, ser en stygg utvikling av rust etter valsing. • Skal få sveiset tett eksosen.(Evt. fjerne duplexn da det er kun ene side som har hull) • Fikset "vindusheisklipsene" slik at man kan bruke vinduene igjen. • Sjekke status på tankmåler. • Fikse feste til fanger slik at denne sitter som støpt igjen. Har bestilt til nå pr 10.06: • Ny Facelift-grillramme. • Lyktesenkere • Blåe silikonslanger til IC, samt nye slangeklemmer. • Nye AngelEyes-ringer. • Splittere til fanger da vintern tok knekken på det siste settet. • Div. stickers. Pr 11.06 er følgende utført: • Alle bremser/m klosser er skiftet. • Oljeskift for 1k.km siden. • ny frontfanger er montert og lakkert i bilens farge. • montert 55w xenonkit i fjernlys. standard halogen i nærlys. • byttet litt foringer her og der. • LED lys til skilt. • Dieselfilter byttet. • Justerbart camberkit for/bak. • Bilstein B14 som er godkjent i Vognkort! • mm. Slik er den nå, minus lyktesenkere:
Gaddaffyduck Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Skrevet Juni 12, 2013 Kjapp update: Er påbegynt demonteringen av sideskjermene nå, og er ganske så naken nå. Ser det skal bli godt med en oppfriskning av fronten! Jeg har ikke brukt bilen i sommer, så har ikke montert sommerfelger enda, da jeg ble usikker om jeg skulle prøve og "dippe" dem. kanskje i hvitt eller Orange? innspill eller erfaringer? Edit: linjebryting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå