Tandee34 Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Vurdere og selge 520'en pga kjøp av E34. Positivt: Ny M-fanger Ny toppdekselpakning Nye plugger Ny LMM så si ingen rust! Nytt KN filter Ta technix coilovers Nytt dørhandtak til førerdøra (ikke montert) Står på nesten helt nye piggfrie dekk på 17" Blir montert før salg: Bensinfilter Oljefilter og olje på motor. hjullager bak veivhusventilasjon bremsesko... Er nokk mye jeg har glemt.. er påkostet ca 17000,- i mitt eie.. har hatt prøveskilt på bilen 3 gang siden jeg kjøpte den.. Negativt: Slitt førersete Noe stygg i lakken Usikker på km stand pga står 999999 på speedo (sto 178kca når det ble ødelakt) Fanger må lakkes Er et lite prosjekt, men fult kjørbar.. er EU godkjent til 2014. Vurderes solgt!! 30000,- å er ikke prutbar! må ikke selge! bytte i E34 er av interesse! bulk i en skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Er det noen store feil med bilen? Hva mener du med stygg i lakken? Gi meg svar så skal jeg gi deg et bud, og hvor i landet befinner du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 kommer ikke på noen store feil.. er litt riper å sånt.. står på helt nytt Ta Technix coilover. Rossfjord, Nord-norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå