Gå til innhold

problem med min e38 750i.. hjelp :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har en bmw 750i mod 95 automat.

Probleme er at når automat kassa står på normal so kommer de en lyd i fra höygre bakhjul. Höres nesten ut som den kjörer på gull stripa på motor veien men de skjer bare på lav hastighet. Vis den er i sport på kassa so funker den fint.

So da lurer jeg på hva de kan väre å hvor mye de koster å fikse?

M.v.h

Skrevet

Når den er i sport so kommer ingen lyd fra bak hjule..men når den kjörer på normal so komer den lyde etter en stund.. Når den komt opp i fart so so er de ikke lyd lengre.. De höres som sen kjörer på gull stripe..

Skrevet

Syns de er rart når de bare lager lyd å höres ut som den kjörer på gull stripa når den liger på ökonomisk kjöring på automat kassa.. Vis ingen vet feilen so blir bilen sat inn på värkstad -.-

Skrevet

Rart sport og vanlig drive utgjør forskjell. Er jo bare elektronikken som er anderledes.

Min ligger 1 gir under i sport. Kjører jeg i 60 og setter den i sport så girer bilen et gir ned. Og den girer senere på turtallet.

Skrevet

Den er grei men må var noe gale med vanelig når den den höres ut som den kjörer på gull stripa.. Bare på höygre hjul den lager den lyden.. Föles nesten ut som den bremser ned litt også av å på til den kommer opp i 70 da er alt normalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...