1802tii Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Hei dere Har kjøpt en bil med mange problemer. Problembilen har 16:9 orginal media unit. Alt unntatt navi virker. Forøvrig blinker det ett rødt led lys øverst til høyre på media spilleren. Kan det ha noe med navi å gjøre? I menyen hvor det skulle ha stått navi har jeg ikke det valget. Det er ikke lys i cd spiller som skal lese kart-platen. Den uniten ser ut til å være strømløs. Hvordan gå frem for å finne feilen? Setter pris på all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 høyre hjørne: telefon som blinker kansje ja? kan være en sikring som kødder seg. sjekk sikringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1802tii Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 høyre hjørne: telefon som blinker kansje ja?kan være en sikring som kødder seg. sjekk sikringer Har sjekket sikringen til media spilleren. Den var selvfølgelig ok etter som radioen fungerer. Da er det vel flere sikringer. Hvor er det den eller de sikkringene står? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 det er jeg usikker på, men sjekk baki, samme side som batteriet. har du video modul? isåfall, ta ut navi spilleren, ta av den blå kontakten på navi, ta så den blå fra video modul og sett den inn i navi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1802tii Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Hmm. Har tv, men ikke video tror jeg. da skal det vel stå en tredje spiller i bagsjen? Har sjekket alle sikkringene som står i sikrings modulen. Alt ok. Men det kan kanskje være at det mangler en sikring..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 da har du nok tv tuner. stor sølv boks, med 1 blå og 1 kvit kontakt. hva bil er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1802tii Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Det er en 530d 2001 mod. Skal tv tuneren være montert i bagasjerommet? Regner med at den ikke vil virke etter som det trengs dekoder og riks tv abonnement. Skal se nærmere på bilen når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 den er baki der ja, sannsynligvis på førersiden. nei den vil ikke virke, kun når bakkenettet var oppe og gikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå