Heihå Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Tenker jeg må selge førstebilen min ettersom at den har bare stått i garasjen for skruing, men har mistet lysten og har andre biler som trenger tilsyn. (Bilen er trillbar men bør hentes med henger) Har byttet Castrol olje og filter 3x ganger på motor, 2x girkassa 1x på diffen, (10-60M olje på motoren nå) tenplugger ble byttet for 2 år siden. Bilen er ikke importert å er en org 325i M-technic 1 fra fabrikk Hartge topplokk dekselet beholdes, men har det org som stod på før. Skilt: AJ27574, KM: 362.000 (Under kompresjonstest så holdt han seg mellom 11,5 til 12) Års mod:1986 Selges for 20K ingen heftelser og var i daglig bruk frem til avskilting for service men mtp bøtte stolen og andre merkbare oppgraderinger så veit jeg ikke om hvordan den vil være på en EU kontroll, det som gjenstår er å punkte på ene bagasjelokks festet da denne røk en dag og bytte v-bremsekaliper (har ny) og sette på bakfangeren. Bilen har fått seg en bulk v-bak som har blitt slått ut, å ikke er det no serlig øyenfallene når bakfangeren har kommet på plass og fått "touche" opp lakken. Bilen fikk ny kanal og ble hel lakkert for 4 år siden men det har kommet bobler på venstre hjulbue. Clutchen tror jeg er oppgradert også siden det er veldig god motstand i den, nesten så foten spretter tilbake når man slipper cluchen hvis man ikke er vandt til den. Glemmer alltid noe når jeg skal begynne å ramse opp ting men vi prøver. Specs: 75% Diffrensialbrems Justerbar stab stag forran Tårnstivere forran og bak 4-punkts karosseri stiver i forstillingen M3 caster foringer Bøttestol på førersiden 20L Fuel cell KN luft filter innsats Justerbar tårnlager forran e36/z3 tannstang for mindre rattutslag/runder Spiss kam Lettet svinghjul Stålomspunnede bremseslanger Nye Yellow stuff bremseklosser Nye borra og slissa bremseskiver i org dim Supersport effektanlegg fra vedsiden av girkassa å ut Nye Bilstein B8 dempere bak med GS Preformance tårnlager Bilstein senkefjærer rundt om Utsendemessing er det M-technic 1. front & bak fangere med høytbyggende sideskjørt og m-tech1 ratt og slitt m3 girkule med mansjett og lys, skinn dørtrekk og sports stoler. Deler som følger med: Lykt som satt på før istedet for innsugstrakt Ny bremsekaliper V-forran Org fjærer forran Bagasjelokk i samme farge uten M-techninc spoiler og hull fra dette Nye Powerflex foringer for begge sider av traversen bak og til diff opphenget Komplett og helt org eksos anlegg Org tank Ekstra litt brukte Bilstein B8 dempere bak 2-sett med colakork hul Panser BH Bakfanger og bagasjelokk med M-tech en spoiler av tatt av å følger selvfølgelig med bilen så den blir komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage-E Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Du har pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myshan Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Interessert i å bytte i noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heihå Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Er mulighet for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myshan Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 opel corsa 01 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heihå Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Mulig jeg har oversett noe,men er bilen kjørbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gerttt Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 så mye jeg veit er bilen fullt kjørbar. Starter og går fint. Bilen har fått nye bremser foran og bak. Bremsekaliper v-foran er ikke montert, man må eventuelt lufte bremser før man skulle kjøre med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 er det skilter på den nå? vet du hva som må til angående eu utenom bøttestolen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Hei Lyst til og bytte e30n i en godt utstyrt 96mod 520i e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heihå Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 Opp å hopp, er fortsatt tilsalgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Bytte i E34 530 V8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1234 Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Solgt? Intr i å bytte i en Audi A4 quattro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heihå Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Ikke solgt ennå nei, bilen er itillegg trillbar nå. Måtte tenke litt mtp bilene som ble foreslått men må takke nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå