Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan..

Begynte så vidt å montere en liten basskasse i E60n min for å få litt mer lyd. Hadde den bare stående, så kunne liksegodt montere den inn.

Men lurer på om noen har noen forslag til hvor jeg kan finne en kabel som har Signal fra tenning/stereo som jeg kan koble remoten min inn på.

Funker vel dårlig med baklyktene pga Can Bus greiene?!

Mvh Vegard

Skrevet
Du skulle nok ha kjøpt et høynivåadapter MED remote, og ikke noe billig dritt ;) Men det er vel kanskje en ledning til antenneforsterker på spilleren din??

Hmm. Det kan hende! Har du en link til en type som har det da? Vet Rockford Fosqate har en, men må den ha remote signal inn for å kunne i ut? Eller står det strøm på den hele tiden også føler den det på høytaler utgangene når den skl gi remote ut? ;)

Hadde en liggendes fra en annen bil jeg hadde det i, så bare tenkte å slenge det inn..

Er den Peripheral SVEN4 jeg har.

Mvh Vegard

Skrevet
Du skulle nok ha kjøpt et høynivåadapter MED remote, og ikke noe billig dritt ;) Men det er vel kanskje en ledning til antenneforsterker på spilleren din??

Hadde tenkt å slippe å dra en kabel igjen så store deler av bilen, så tenkte om det var noe i bagasjerommet. sånn som på e39 der man har kabler med remote til cd veksler. men denne sitter forann i E60, så er vel ikke noe alternativ det.

• 2 weeks later...
Skrevet
Hei hvordan gikk det her, fant du ut av hvor du henter Remote til forsterker ?

Lurer på det samme sjøl :)

Ikke funnet ut noe mer nei. Montert alt utenom Renate kabelen. Reiste til Tyrkia en tur, så ikke fått sett noe mer på det. Blir vel å kjøpe en adapter med remote signal. Men er vel egentlig bare å måle litt baki der. Er nok ett eller annet med styrestrøm signal der.

Skrevet
Som sagt, kjøp adapter med remote, eller forsterker med høynivåinnganger... Eller aller best, bytt spiller!!

Adapter: http://www.bassbrothers.no/display.aspx ... rodid=2401

Blir nok å bytte til den du linket til. Gidder ikke styre så mye med det. Siden jeg har alt av anlegg og egentlig adapter også. Men uten remote. Er bare for å få litt mer lyd og å slippe at anlegget står å tar opp plass. Spiller blir ikke byttet, da denne styrer alt og navi på e60. Hadde det vært en eldre eller enten type hadde sex spiller blitt byttet. Da dette gir mye bedre lyd. Har nok av andre biler med massive anlegg. Så dette er bare en liten oppgradering:)

Skrevet
Hva med å bare hente remote signal fra sigarettenner?=) Gjorde dette på en e91, og det funka knall.

Er det ikke strøm på sigarett tenneren hele tiden?

Skrevet

På nyere biler så er det bare strøm på sigarettennerne når tenning er i, evt på min bil så er ikke sigarettennerne på før jeg starter bilen :)

Skrevet
På nyere biler så er det bare strøm på sigarettennerne når tenning er i, evt på min bil så er ikke sigarettennerne på før jeg starter bilen :)

Hmm, mener min lader tlf uansett om tenning er på eller ikke jeg men.. Kanskje jeg bare tar feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...