exema Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Tenkte jeg også skulle prøve meg på en liten prosjekt tråd. Kan ikke sammenlignes med mye annet her inne, men gøy å prøve allikevel! Begynte med at jeg for nesten to år siden kjøpte meg en e46 coupe (Angrer enda på at jeg solgte den). gikk så over til E91, men fant ut at dette ble litt dyrt mens jeg gikk på skole:( klarte å gjøre tidenes største feil å kjøpe en opel astra, 2005 modell, 1,9 tdci med 150Hk og 19" felger. denne ble kjøpt rett før snøen kom 2012. angret som bare det gjennom vinteren, og tenkte at her måtte det gjøres en forandring.Fikk heldigvis solgt den, og tenkte at nå var det på tide med ordentlig bil igjen. Valget falt det på en 320D Touring, 2002 modell. Hadde ikke all verden av penger, så ble en ganske simpel kjedelig bil i utgangspunktet, ikke noe mtech bil akkurat:PSelvom bilen er kjedelig har den det meste at utstyr ellers, delskinn, multiratt, cruisecontroll osv..Tenkte å bruke denne tråden til å vise litt hva jeg skal gjøre, men også for å få tips av andre hvis noen leser den:P er ikke veldig teknisk av meg, så setter stor pris på tilbakemeldinger osv.Tok ikke lange tiden før jeg begynte å tenke forandringer.Her er dette som skal gjøres/er gjort- 19" Felger er kjøpt inn, her må det gjøres noe for å fikse subbing.- Ta av takrails, dette er allerede gjort.- Ta den rusten som har kommet, samt lakkere noe av bilen (dette blir trolig gjort neste uke).- Polering da den er litt blass i lakken og en del vaskeriper.- Coilovers selvfølelig pluss litt negativ camber.- Fikse tåkelys.- Soting.- Nye lykter.- Mtech 2 fanger kanskje! er VELDIG mange i hønefoss som har dette, så mulig jeg kjøper noe annet, eventuelt en leppe til orginal fanger?her trenger jeg virkelig hjelp med innspill og ideer.- Osv. osv. blir sikkert litt mer etterhvert. Kommer eventuelle oppdateringer på det:)Som sagt, innspill, tanker og ideer taes imot med stor takk! Sånn så bilen ut når jeg kjøpte den, beklager for dårlig bildeSånn så den ut med nye felger og uten rails. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Pen bil og veldig fin farge Kikk på csl fanger de har på koed, den er mye kulere enn mtech Har bygd mange touringer, så bare å spørre hvis du lurer på noe Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Tusen takk for svar! Alt blir jo ikke gjort med en gang, men kommer litt etter litt! Er jeg lat om jeg spør om du kan sende link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Jeg syns det er mer klededelig med rails faktisk ! : D Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Ja, alle er forskjellige:p jeg hadde aldri tenkt tanken før en komis fant et bilde på Internett! Så da måtte det bare prøves ut, og jeg ble relativt fornøyd med resultatet! Men vi får se hva som skjer i fremtiden, de ligger hjemme og kan jo settes på igjen! Er bare litt gøy med noe ikke alle andre har, ettersom det går et par touringer i Hønefoss:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Trenger litt hjelp med valg og coilovers! noen som har et godt og rimelig forslag? da detter haster litt har jeg ikke gull og grønne skoger og bruke:) gjør ikke noe om det er litt stivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Billige coilover er noe drit, holder Skjelden mer enn et år... Da ville jeg heller spart penger og kjøpt et bra et, Alternativt kan du jo kjøpe det billigste som er å kjøre med det et år før du monterer noe gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Hva ville du valgt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Hvor mye tenkte du å legge i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Spørs jo helt hva jeg får for pengene:) mye billig i Tyskland! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Du får jo billige sett til rundt 3 lapper, har prøvd et slikt selv, holdt et år, da var dempere foran ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Kommer jo kanskje litt an på kjøringen også? Er jo noen som er fornøyd med de billige også, men tente rundt 5000 fra Tyskland ca, regner med at jeg da får noe som holder til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 De var på bilen som dama kjørte , fram og tilbake til jobb, Men er jo bare å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Haha, såpass! da prøver vi noe litt dyrere! Liten oppdatering! Bilen er nå levert til lakkering/rustfiksing:D gleder meg til å få den igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Da har jeg hentet bilen! Veldig fornøyd med resultatet! Ikke mye rust å se nå! Klar for rudskogen til helgen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå