Gå til innhold

Bmw e46 Touring! Oppdatering s. 4 :)

exema
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg også skulle prøve meg på en liten prosjekt tråd. Kan ikke sammenlignes med mye annet her inne, men gøy å prøve allikevel! :)

Begynte med at jeg for nesten to år siden kjøpte meg en e46 coupe (Angrer enda på at jeg solgte den). gikk så over til E91, men fant ut at dette ble litt dyrt mens jeg gikk på skole:( klarte å gjøre tidenes største feil å kjøpe en opel astra, 2005 modell, 1,9 tdci med 150Hk og 19" felger. denne ble kjøpt rett før snøen kom 2012. angret som bare det gjennom vinteren, og tenkte at her måtte det gjøres en forandring.
Fikk heldigvis solgt den, og tenkte at nå var det på tide med ordentlig bil igjen. Valget falt det på en 320D Touring, 2002 modell. Hadde ikke all verden av penger, så ble en ganske simpel kjedelig bil i utgangspunktet, ikke noe mtech bil akkurat:P
Selvom bilen er kjedelig har den det meste at utstyr ellers, delskinn, multiratt, cruisecontroll osv..

Tenkte å bruke denne tråden til å vise litt hva jeg skal gjøre, men også for å få tips av andre hvis noen leser den:P er ikke veldig teknisk av meg, så setter stor pris på tilbakemeldinger osv.

Tok ikke lange tiden før jeg begynte å tenke forandringer.
Her er dette som skal gjøres/er gjort

- 19" Felger er kjøpt inn, her må det gjøres noe for å fikse subbing.

- Ta av takrails, dette er allerede gjort.

- Ta den rusten som har kommet, samt lakkere noe av bilen (dette blir trolig gjort neste uke).

- Polering da den er litt blass i lakken og en del vaskeriper.

- Coilovers selvfølelig pluss litt negativ camber.

- Fikse tåkelys.

- Soting.

- Nye lykter.

- Mtech 2 fanger kanskje! er VELDIG mange i hønefoss som har dette, så mulig jeg kjøper noe annet, eventuelt en leppe til orginal fanger?
her trenger jeg virkelig hjelp med innspill og ideer.

- Osv. osv. blir sikkert litt mer etterhvert. Kommer eventuelle oppdateringer på det:)

Som sagt, innspill, tanker og ideer taes imot med stor takk! :)

fv8wqtqal7mcgoooud1h.jpg

Sånn så bilen ut når jeg kjøpte den, beklager for dårlig bilde

5385cg6zt5rx8fgzxgue.jpg

Sånn så den ut med nye felger og uten rails.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, alle er forskjellige:p jeg hadde aldri tenkt tanken før en komis fant et bilde på Internett! Så da måtte det bare prøves ut, og jeg ble relativt fornøyd med resultatet! Men vi får se hva som skjer i fremtiden, de ligger hjemme og kan jo settes på igjen! Er bare litt gøy med noe ikke alle andre har, ettersom det går et par touringer i Hønefoss:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...