NBCustom Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=mrJaB-DT0ww Trygg trafikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Haha, de var noe! fikk skremt dama bra hvertfall:-p Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Gal gal fyr det der sjekk musikkvideoene hans. Gruppa heter Burlak trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Gal gal fyr det der sjekk musikkvideoene hans. Gruppa heter Burlak trur jeg Jepp, det er etternavnet hans. En del bra sanger! Kanalen hans heter Pumpish på youtube, og det er ingen abonnement som er er viktigere enn hans Han jobber som biltrimmer, stripper og musiker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Roman er gal Se for deg han og Cerveza fra PPF forumet går sammne å lager en film.... verden hadde tatt av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Roman er gal Se for deg han og Cerveza fra PPF forumet går sammne å lager en film.... verden hadde tatt av.. AKKURAT det der har jeg drømt om sååå lenge! "Geten" (Geita aka Cerveza) er enda mer latterlig i virkeligheten.. Han snakket naturligvis om peak nå også, mens tårene trillet av alt det røret han kom med. Det var også snakk om utføring av seksuella tjenesten osv... Seriøs gjeng Se for deg en teori i praksis-film av de to sammen: "tuuuurbina, va?! Hohoho" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå