Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg må bytte olje og oljefilter på min 525tds e39 1998 mod. og lurer på hvilken olje som er best?

Jeg har 25% rabatt på jobben og tenkte jeg skulle kjøpe en 5W-40 Helsynt. av castrol, som er anbefalt, men så fant jeg ut at vi kun har 1 igjen, og det tar en god stund før vi får inn igjen nye.

Derfor lurte jeg på om Bilxtra sin 5W-40 Helsyntetiske olje er noe særlig? Koster 299,- for 5L.

Ellers har vi olje av typen "Comma" og, aldri hørt om de? Erfaringer?

Takk på forhånd for svar! :)

Skrevet

kjører med bilxtra sin 5W-40 helsyntetiske olje på nesten alle bilene her i heimen og den er helt greit og vi er enige på jobb (bilverksted) at det er bra olje som ikke koster altformye til litt eldre biler. prisen er også grei.

Skrevet
kjører med bilxtra sin 5W-40 helsyntetiske olje på nesten alle bilene her i heimen og den er helt greit og vi er enige på jobb (bilverksted) at det er bra olje som ikke koster altformye til litt eldre biler. prisen er også grei.

Da tenker jeg det blir den! :) Penger spart! :lol:

Skrevet

Er ikke fagmann, men holder meg utelukkende til Castrol Magnatec C3 5W40, hamstrer hver gang Mekonomen har kampanje... Jeg liker responsen fra motor og hvor snadder bilen blir hver gang jeg skifter. Kmstand 413500.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...