Sinjder Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Heisann Har en 07mod Bmw E93 som jeg skal oppgradere stereon i når skattepengene kommer. Bilen har originalt den minste stereopakken med 1 høytaler i hver fremdør og 1 høytaler pr side bak + subb under hver av forsetene. Er ikke noe tweeter fremme ved speilene. Man kan si at denne stereoen ikke duger. Hadde tenkt å bytte ut høytalerne i dørene fremme, få tak i deksel fremme til å ettermontere tweeter, bytte subbene og ny forsterker. Ser at bilradiospesialisten har en pakke som er tilpasset e9x serien. GZ/Focal/JBL pakke for BMW Noen som testet denne pakken eller har andre erfaring med andre pakker eller løsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Hei, bruker Focalene fra pakken du viser til og må si at disse er ekstremt bra. Har prøvd litt forskjellig, se tråden om min bil for inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinjder Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Da er hvertfall stereo bestillt * Focal 100KRS komponent sett til fremdører. * "Deksel" til tweetere, da jeg ikke har det originalt. * Ground Zero GZMW200NEO subber til under framsetene. * JBL® GTO-5EZ forsterker, 5 kanaler. * Dempematriell til fremdørene. * Strømkabler, automatsikring, høytalerkabler osv. Skal foreløpig bruke de originale høytalerne bak, men skal koble de på forsterker. Skal også bruker den originale BMW spilleren. Regner med dette skal bli en kraftig forbedring iforhold til det originale Komgjerne med tips til hvor man enklest legger nye kabler ifra fremdørene og spilleren til bagasjen hvis noen har prøvd det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Blir bra det der. Ville også lagt dempemateriale i brønnene til subene. Søk litt på YouTube, skal være noen videoer på hvordan kablene fram kan legges og hvordan man åpner panelene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinjder Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Bestillte meg komplett verksteds og service manual cd-sett (3 cder) til alle 3-serier produsert mellom 1982 - 2008 for den nette sum av 85,- på ebay. Så regner med det står hvordan man demonterer interiøret der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Mikalsen Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Gammel tråd, men ble du fornøyd? vurderer samme pakke selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå