Jarlur Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Hei! jeg trenger hjelp. vurderer og skifte anlegg i bilen, men det er ferdigmontert anlegg fra fabrikk tror det er din 1 spiller. jeg vil ha sub i bilen men vil ikke skifte ut orginal spilleren. så scenarioet er: vil ha aux å bedre lyd i bilen med sub uten å måtte skifte ut spilleren fordi det blir litt for dyrt og mer jobb :/ noen som har tips og anbefalinger? til hvilken sub jeg skal velge, evt nye høyttalere osv osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Først linje konverterer for å få sub ved å koble deg på høyttaler signal (jeg koblet meg til begge mid bassene fremme) remote kan du ta fra original forsterkeren (vis du har en) eller baklykt osv.. Jeg har skiftet 10 høyttalere med BSW sin oppgradering (http://www.bavsound.com) Vis spilleren din er ny nok, så kan du gjøre dette: viewtopic.php?f=10&t=241709 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå