Gå til innhold

Skrikelyd fra innsughull på m20. HJELP! FILM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Motor er m20b25. Stroka til 2,7 + ms datasprut.

Probleme er at det skriker fra innsuge ved pådrag. Ikke veldig høyt, men det høres når man sitter inni bil værtfal.

Har prøvd og bytte topp,toppakining,diverse andre pakninger rundt om,innsug og gasspjell. Men enda så er den likedan. Jeg har ikke luftmengdemåler på denna pga spruten. skal vell ikke ha noe si det?

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, så trenger noen gode forslag :)

Prøvde og bytte tomgangregulator her, da funka den fint en stund uten piping. Men da bilen skulle kjøres, kom lyden etterhvert IGJEN :(

http://youtu.be/9AVAWNfDzXQ

• 2 weeks later...
Skrevet

ja det er sikkelig merkelig dette her :o Lyden kommer ikke fra filtret serru, den kommer fra inni selve gasspjellet. Hvis man ser inni gasspjellet mens man vrir litt på gassen så begynner det akkurat da det har blitt en liten åpning. Har prøvd å blende det røre som går inn på bremsekraftforsterkern og.

Har også prøvd og tette tomgangsregulatoren i begge ender da den ikke er til noe men samma da å.

Nja, har prøvd og dusje litt smøremiddel rundt de bevgelige delene på gasspjellet med funka ikke d eller. Har også prøvd anna gasspjeld som sakt som var i bra stand, men ikke noe hjelp.

Eneste er at den pakningen mellom innsug og spjell er gammel, så jeg har hatt på litt pakningsement der, kan jo kanskje være noe der da ?:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...