Gå til innhold

Hva synes dere om dette oppsettet? E34 sedan

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg trenger tips til valg av høyttalere og forsterker i min E34. Det er viktig at alt skal se originalt ut, mens lyden må bli vesentlig fyldigere og kunne spille høyere enn det originale.

Jeg har tittet litt på på PnP-forsterkere som jeg ønsker å gjemme bak dekslingen i bagasjerommet på venstre side. Eksempelvis Helix PP50DSP eller Blaupunkt THA-475. Hva mener dere?

Jeg ønsker også å få plass til 6,5" både foran og bak om mulig for å slippe å ha basskasse av noe slag. Evt må det være noen 5,25" som går dypt. Setter pris på gode forslag til et godt oppsett :D På forhånd takk!

Edit: Alternativt oppsett i innlegg 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er høyttalerene dine plassert orginalt da?? Hvis du ser på feks Custom sin tråd her inne, så kan du få det til å se ganske orginalt ut med større høyttalere i sparkepanelene, det er også den beste plassen for å hente ut mest mulig bass fra høyttalerene dine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originalt var det 2,5" i dashbordet, 5,25" i sparkepanelene og 5,25" i hattehyllen. Skal ta en titt der. Er det best å plassere diskant i dash'en eller en liten fulltonehøyttaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...