kje Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Hei. Jeg trenger tips til valg av høyttalere og forsterker i min E34. Det er viktig at alt skal se originalt ut, mens lyden må bli vesentlig fyldigere og kunne spille høyere enn det originale. Jeg har tittet litt på på PnP-forsterkere som jeg ønsker å gjemme bak dekslingen i bagasjerommet på venstre side. Eksempelvis Helix PP50DSP eller Blaupunkt THA-475. Hva mener dere? Jeg ønsker også å få plass til 6,5" både foran og bak om mulig for å slippe å ha basskasse av noe slag. Evt må det være noen 5,25" som går dypt. Setter pris på gode forslag til et godt oppsett På forhånd takk! Edit: Alternativt oppsett i innlegg 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Hvor er høyttalerene dine plassert orginalt da?? Hvis du ser på feks Custom sin tråd her inne, så kan du få det til å se ganske orginalt ut med større høyttalere i sparkepanelene, det er også den beste plassen for å hente ut mest mulig bass fra høyttalerene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Originalt var det 2,5" i dashbordet, 5,25" i sparkepanelene og 5,25" i hattehyllen. Skal ta en titt der. Er det best å plassere diskant i dash'en eller en liten fulltonehøyttaler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Hva med Focal Utopia 13WS i sparkepanelene og JBL GTO-328 i dashbordet? JBL GTO-328 (dash) på spilleren og Focal Utopia 12WS (sparkepanel) og JBL GTO-529 (bak) på egen forsterker (eksempelvis Blaupunkt fra første innlegg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Focalene funker sikkert greit, men du MÅ lage deg nye sparkepaneler for at det skal bli noe bra, og da kan du like godt gå opp til ihvertfall 8" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå