Stian Børresen Skrevet Juni 16, 2013 Skrevet Juni 16, 2013 Har et sett ksport bremser liggende som ikke blir brukt. Er såpass lite brukt på bil at det ikke er slitasje på verken skive eller klosser. Bilen har for det meste stått i ro. Selges kr.4500 + frakt. PS. det er oransje 8pot kalippere. Her er bildene av bremsene, hadde ikke tid til å vaske over kalippere nå idag men alt blir vasket av og rengjort før salg.
Stian Børresen Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Skrevet Juni 16, 2013 såvidt jeg vet ja. Bortsett fra M3 mener jeg da den trenger andre braketter? Om noen vet dette så kommenter gjerne:)
brunsame Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Passer fra 316 til og med 328.. M3 har anna impress på skivene, så skal di brukes der må man ha senter til skivene beregnet til m3!
Stian Børresen Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Skrevet Juni 18, 2013 Det er foran ja, skal få tatt et par bilder av det i løpet av kvelden. Ble bare rot forrige dagen jeg skulle ta, kom opp så mye annet.
Stian Børresen Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Skrevet Juni 19, 2013 Bilder lagt til i første posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå