freddypimp Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 selger bmw'en min da den bare står der, får aldri gjort noe med den fordi jeg har altfor mye drit bmw'en er orginalt 2.5 liter, men var gåen toppakning så jeg skifta til m30b28. og det viser seg at denne også har gåen toppakning, så nå er jeg lei av driten :/ 1986 model, tidligere registreringsnummer LH53695 for et år siden ble bilen gjort klar til eu kontroll, ble skiftet hjulager, bremser og lignende, er blandt annet nye bremseskjold og brekk. er rust i dempertårn, men fikk ikke feil på eu kontrollen, kanalene er veldig bra, og er ellers ikke farlig rust. er noen småbulker og skader rundt på bilen. bilen er fullt kjørbar, men siden toppakningen er gåen så koker bilen. jeg har aldri hatt skilt på bilen, og forrige eier var en eldre kar. bilen har gått 286 000. kommer flere bilder. må gjerne kontakte meg på 90612509 holder til i Tønsberg - Vestfold Bilen selges for 7000kr eller høystbydende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Er du interisert i å selge deler av den ta kontakt! Jeg trenger bra venstre framskjerm og bakstøtfanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå