Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten oppdatering, 50mm2 kabler og 25mm2 kabler med nytt frontsett (diskant + Bass/mellomtone) kommer på lørdag :) da selgeren fra butikken var så snill å ville kjøre det 2 timer pluss minus for å levere dette, vet ikke om han bare var interessert eller om han trenger fri fra kjerring og unger :lol:

Men koselig var det uansett at han ville levere personlig, Elsker servicen jeg får på FortKnox :mrgreen:

I mens jeg har ventet på nytt utstyr så har jeg pusset meg både grønn og blå.... det nye bagasje lokket begynner og bli matt og fint, fri for rust (det lille som var) og skal vel lakkes til torsdag håper jeg, så dette blir utrolig bra :)

Håper jeg rekker å bli ferdig med å montere bagasje lokket, lage og montere basskasser til 13" som står her og legge opp de nye strømkablene FØR gatebil, det MÅ jeg bare klare :!:

• 11 months later...
Skrevet

liten oppdatering for di av dere som lurer på hvorfor tråden ble så stille......
BMWen havarerte og nå mest sannsynelig spiker, plutselig så fikk jeg ei råde å plukke opp etter veien, pluss diverse annet... bilen var en del tuklet med. orket heller ikke tanken på å bytte motor og ALT av ledningsnett i bilen. det hadde blitt for mye jobb.

kjøpte ny bil, Mitsubishi Eclipse (gamle demo bilen til xtremecar.no) :) anlegget i den ble en del morsomere enn di JL subbene hadde klart :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...