smikkers Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Gikk over til Android telefon fra Apple og har nå en htc One. Den vil ikke spille av musikk fra verken Wimp eller Spotify når jeg kobler til via Bluetooth. Selv om det er huket av for Audio i BT oppsettet og det står "AUDIO" i displayet på bilen. Sangen spiller på telefonen, men det kommer ingen lyd fra den heller. Vanligvis bruker jeg bare Wimp, men skulle sjekke om Spotify fungerte. Samme resultat der også, men der kunne jeg faktisk velge neste og forrige sang! Uten at det kom noe lyd av den grunn!? Det virker som om enhetene finner hverandre, men at noe svikter? Erfaringer? Tips til løsning? Når jeg spiller fra telefonens harddisk via BT fungerer det helt fint. Eneste som mangler er albumbilde, men det er en kjent mangelvare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Hadde et lignende problem på F10'en når jeg prøvekjørte den, klarte ikke å få spillet av noe lyd gjennom mobilen (iPhone), da lå det 3 inne allerede og jeg koblet inn min. Etter de hadde klargjort den derimot, og alle mobilene var fjernet osv, og jeg koblet til min, da funket det uten problem. Så om du ikke har testet det, så kan du jo prøve det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå