Boddiz Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Kanskje et dumt spørsmål, men forsøker likevel: Hvorfor ble M57TU2D30 endret fra 231hk til 235hk på e60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Bump! Ingen BMW-nerds som kan svare på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSJ Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Så vidt jeg har skjønt har 235 hk alu blokk, lettere kamaksler, støpejerns-manifold og nye dyser. Mot 231 hk som har blokk og kamaksler laget av støpejern og stål-manifold. Jeg kan imidlertidig ikke svare på hvorfor dette ble endret, eller forskjellen på de to alternativene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RB26DETT Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 231 og 235hk motorene er identiske, kun software som er endret. (Og muligens var det kun 235hk`en som kom uten swirl flaps) MSJ; Du beskriver N57 motoren, som kom i F10/F11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 On 9.1.2017 at 3:22 PM, RB26DETT said: 231 og 235hk motorene er identiske, kun software som er endret. (Og muligens var det kun 235hk`en som kom uten swirl flaps) MSJ; Du beskriver N57 motoren, som kom i F10/F11. Drar du virkelig frem igjen en 3,5 år gammel tråd for å fortelle at noe som er riktig er feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2017 On 10.1.2017 at 15.58, Gunnar skrev: Drar du virkelig frem igjen en 3,5 år gammel tråd for å fortelle at noe som er riktig er feil? Så det MSJ skrev er korrekt? For meg er dette spørsmålet fortsatt "ubesvart" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå