Gå til innhold

Hvorfor ble M57TU2D30 endret?


Boddiz
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Så vidt jeg har skjønt har 235 hk alu blokk, lettere kamaksler, støpejerns-manifold og nye dyser. Mot 231 hk som har blokk og kamaksler laget av støpejern og stål-manifold. Jeg kan imidlertidig ikke svare på hvorfor dette ble endret, eller forskjellen på de to alternativene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
On 9.1.2017 at 3:22 PM, RB26DETT said:

231 og 235hk motorene er identiske, kun software som er endret. (Og muligens var det kun 235hk`en som kom uten swirl flaps)

MSJ; Du beskriver N57 motoren, som kom i F10/F11.

Drar du virkelig frem igjen en 3,5 år gammel tråd for å fortelle at noe som er riktig er feil? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
On 10.1.2017 at 15.58, Gunnar skrev:

Drar du virkelig frem igjen en 3,5 år gammel tråd for å fortelle at noe som er riktig er feil? :shock:

Så det MSJ skrev er korrekt? For meg er dette spørsmålet fortsatt "ubesvart" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...