smaagesjo Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Hei Har ein 524 som står i veien, det var vann på tanken engang.. men nå har jeg tappet den og byttet filteret.. er også dårlig topp pakning på den, samt at den må bytte hovud dysa. Så den går ikke for øyeblikket, men tror det er ein small sak og få til.. men har ikke tid til denne når jeg har annskaffet annen bil. Er utstyrt med m-tech seter og m-tech 2 ratt.. lite rust men noe i eine hjulbuen bak. er manuel kasse på den, følger med diverse felger til den. ekstra dører pris antyding 6k eller bud.. har ein m51d25 med maunelkasse og diverse deler til den. den skal jeg har 10k for. den er i bra stand, bruker ikke olje eller vann.. har stådt i e36 ca kmstand 240k Edit: Følger med ekstra hjerne, den som står i nå er chippet Står i ålesund. Epost. kristian.smaagesjo@hotmail.com mobil 46651194 Bilder kommer imorgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpaunan Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaagesjo Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Her er noen bilder, kan ta bilde av andre ting og om ønsket Mvh Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariusak92 Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Korr står bila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaagesjo Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaagesjo Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Mye å til for å få skilter? uten de med motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaagesjo Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Nei, noen foringer i bakstilling må nokk byttes samt bremse skiver og klosser er de jeg vet om:) ellers er den ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaagesjo Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Har den forsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Du som har montert gardin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå