Psyfoon Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Har en 94 525iT med original alarm. Når jeg kjøpte den var den koblet ut av forrige eier gjennom at kontakten til bryteren for førerdøra var nappet ut (i B-stolpen). Har hatt bilen noen måneder og alarmen har aldri gitt fra seg en lyd. Så, lure meg.. Hadde jo ikke kupelys fra førerdøra siden kontakten var ut.. Og jeg leste i instruksjonsboka at man kunne deaktivere alarmen ved å låse opp med nøkkelen og la alarmen gå, sette seg inn i bilen og vri tenning i pos1 med døra igjen og vente ca. 15min. Jeg koblet til kontakten, alarmen gikk og jeg utførte ovennevnte prosedyre uten resultat, har prøvd 3 ganger uten hell Så da gav jeg opp og nappet ut kontakten igjen og håpte at alt skulle gå tilbake til normalt.. Men neida! Det piper og uler enda hver gang jeg åpner en dør eller vrir på tenningsnøkkelen. Startsperra er aktivert og jeg får ikke startet bilen.. Jippi!! Har prøvd å ta strømmen av batteriet men da begynner alarmen bare å tute med en gang jeg kobler til minuspolen igjen.. Må ha med at fjernkontrollen på nøkkelen er i ustand så jeg får ikke deaktivert alarmen og startsperren på den måten heller.. Nå er gode råd dyre og jeg setter stor pris på hjelp og tips til hvordan jeg kan få løst dette. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå