Glenno Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 M3 Replica E46 Hva som er strøkent for brukte felger kan dere prøve å bedømme selv ut ifra bildene. Bor i Svelvik (Vestfold) kan leveres etter avtale i område Drammen -Kongsberg. Sender ikke. Disse har noen ripper, noen hakk og lakk flasset av noen steder ytterst på felgen. Dimensjon er 225 45 17. Mønster i dekkene er på ca. 3.5-5mm og har merke Sonar, støyer endel. Pris kr 2500,-. 1 2 3 4 Har også en annen tråd på BMW M double spoke 135 E60/E61 18" her: viewtopic.php?f=18&t=262960 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Se der ja, mannen skal bytte ut sommerfelgene =) Flytta til Vestfold også, ser jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Ja hatt disse felgene over her noen år nå så morsomt å prøve noe nytt Dr_S. Ja nå bor jeg i nordligste byen i Vestfold og pendler til Kongsberg, så blir nok kjøre glede i bimmern . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blirp Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Har du disse enda? Har mulighet til å møte i Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Det har jeg. Jeg er litt til og fra i ferien, men send meg gjerne en pm og tlf nr ditt så skal vi finne ut av møte plass og tid . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå