Folstad Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Meget fin BMW e39 523i selges. Er en meget behagelig bil og kjøre, ser utrolig tøff ut og er en bil som folk snur seg etter. Står justerbart senkesett på bilen som er godkjent i vognkort, felger er også godkjent i vognkort. Bremseskiver og klosser ble byttet på hele bilen i fjor høst og det er nylig byttet motorolje på den. Motoren ble byttet på garanti av verksted, så selve karosseriet har gått ca 320000km, og motoren har gått ca 220000km. Værken motor eller karosseri bærer preg av kilometrene, på noe som helst måte. Bilen er ellers tatt veldig godt vare på, vært vaskes jevnlig og stått lagret i en varm og tørr garasje om vinteren, så den har sluppet å kjørt på saltede veier.. Er ellers en bil jeg er kjempe fornøyd med, men må dessverre selge til fordel for hus... Bilen må ses og prøves! Pris kan diskuteres, kom med bud, men ingen skambud.. ! ta kontakt for mer info eller om det er noe annet du lurer på. Er å nå på telefon 48215403 og folstad94@live.com! Bilder!; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiccey Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Denne var skammelig pen! hvor mye skulle du hatt for den? aner ikke hvor mye en slik en er verdt Utrolig fin matt lakk! elsker fronten, og felgene, egentlig hele helheten også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Folstad Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 Hallo. Takk for det Bilen selges ved rask avgjørelse for 70 000,- så førstemann til mølla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiccey Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Hallo. Takk for det Bilen selges ved rask avgjørelse for 70 000,- så førstemann til mølla HATER at jeg er nær blakk! ellerså hadde jeg hvert førstemann til den mølla allerede før helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Folstad Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Banken er flinke på å gi ut lån da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå