HenrikE30+ Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 Driver å lurer på forskjellige ting om dagen og funderer på om jeg skal selge motor/gir fra E30en... Noen som har en formening om hva en slik pakke kan være verd? Ferdig tilpasset E30 dersom man bearbeider torpedovegg (org. bunnpanne på motoren). Om man ikke gjør det er det bare å sette på andre motorlabber og en bunnpanne fra feks. E34 M50 (sånn cirka i alle fall). Har gått 114.000km og ORDENTLIG sprek Hva tror dere?
Ulf64 Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 Driver å lurer på forskjellige ting om dagen og funderer på om jeg skal selge motor/gir fra E30en...Noen som har en formening om hva en slik pakke kan være verd? Ferdig tilpasset E30 dersom man bearbeider torpedovegg (org. bunnpanne på motoren). Om man ikke gjør det er det bare å sette på andre motorlabber og en bunnpanne fra feks. E34 M50 (sånn cirka i alle fall). Har gått 114.000km og ORDENTLIG sprek Hva tror dere? Si en pris så kan jeg komme med et bud!! Kan være veldig inntrisert om prisen er rett.. Hva følger med uten om dette ? Hjærne, ledningsnett , gasspedal, Dynamo osv ? Evt salg uten smg kassa
HenrikE30+ Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 Driver å lurer på forskjellige ting om dagen og funderer på om jeg skal selge motor/gir fra E30en...Noen som har en formening om hva en slik pakke kan være verd? Ferdig tilpasset E30 dersom man bearbeider torpedovegg (org. bunnpanne på motoren). Om man ikke gjør det er det bare å sette på andre motorlabber og en bunnpanne fra feks. E34 M50 (sånn cirka i alle fall). Har gått 114.000km og ORDENTLIG sprek Hva tror dere? Si en pris så kan jeg komme med et bud!! Kan være veldig inntrisert om prisen er rett.. Hva følger med uten om dette ? Hjærne, ledningsnett , gasspedal, Dynamo osv ? Evt salg uten smg kassa Dette selges kun samlet (kasse og motor). Alt kan følge med om prisen er riktig, men jeg vet ærlig talt ikke hvor i landet dette skal ligge. Men for å sette i gang en evt. budrunde så får vi vel si at minstepris er på kr.40.000,-. Forbeholder meg retten til å si nei dersom jeg ikke føler at prisen er god nok. Motor står i bil og kan besiktiges og evt. prøves. Motor selges uansett MED ledningsnett og hjerne I utgangspunkt ønsker jeg å beholde pedal. Dynamo og ALLE utvendige aggregat er på plass (med unntak av klimapumpe).
HenrikE30+ Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 Startsummen på kr. 40.000,- er utelukkende for motor/gir med ledningsnett. Skal det være med andre ting kommer det i tillegg. Eksos og mellomaksling vil jeg i utgangspunktet ikke selge, men alt er tilsalgs for rett sum...
Ulf64 Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Startsummen på kr. 40.000,- er utelukkende for motor/gir med ledningsnett. Skal det være med andre ting kommer det i tillegg.Eksos og mellomaksling vil jeg i utgangspunktet ikke selge, men alt er tilsalgs for rett sum... Legger første bud på 32k iallefall !
HenrikE30+ Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Skrevet Juni 21, 2013 Startsummen på kr. 40.000,- er utelukkende for motor/gir med ledningsnett. Skal det være med andre ting kommer det i tillegg.Eksos og mellomaksling vil jeg i utgangspunktet ikke selge, men alt er tilsalgs for rett sum... Legger første bud på 32k iallefall ! Jeg har allerede mottatt et bud på PM på kr. 40.000,- så den går nok ut uansett. Kr. 40.000,- var et absolutt minimum...
R Andersen Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Denne er verdt minst 40` i mine øyne, spesielt siden den er ferdig tilpasst E30. Har selv akkurat kjøpt en S54 til min E36 med 63`km på telleren, og den lå også i dette området, men den er da selvfølgelig ikke ferdig tilpasset bil. Det koster en del i penger og tid å gjøre det.. Solgte for litt siden en S50B30 ferdig tilpasset E30 for 30000,-, så en mye bedre og nyere S-motor bør være verdt minst 10000,- mer. Lykke til med salget! Det går nok fort.
HenrikE30+ Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Skrevet Juni 21, 2013 Takk for det Raymond! Det er allerede flere som er interessert så det går nok fort ja... Jeg prøver bare å komme så langt som mulig mot det neste jeg skal bygge jeg, så jo høyere bud jo bedre for meg:)
oddis Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Burde gå med grei margin over 50 denne.. Bare selg om det gir rette magefølelsen... selge en sånn teknisk 'baby' som man har brukt helger, netter og ofret overtrøtte arbeidsdager derpå for å få til å funke burde kun adskilles med et smil og en god pris. Hører jeg E30 S65 SMG i horisonten, eller er det evolusjon på karosserifronten også på gang?
Bjanne Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Burde gå med grei margin over 50 denne.. Bare selg om det gir rette magefølelsen... selge en sånn teknisk 'baby' som man har brukt helger, netter og ofret overtrøtte arbeidsdager derpå for å få til å funke burde kun adskilles med et smil og en god pris. Hører jeg E30 S65 SMG i horisonten, eller er det evolusjon på karosserifronten også på gang? regner med han mener DCT, og i såtilfelle har jeg kasse om du trenger ^^ gått 30 000 km
HenrikE30+ Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Skrevet Juni 21, 2013 Burde gå med grei margin over 50 denne.. Bare selg om det gir rette magefølelsen... selge en sånn teknisk 'baby' som man har brukt helger, netter og ofret overtrøtte arbeidsdager derpå for å få til å funke burde kun adskilles med et smil og en god pris. Hører jeg E30 S65 SMG i horisonten, eller er det evolusjon på karosserifronten også på gang? Du har gode poeng Oddis! På begge dine uttalelser
HenrikE30+ Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Skrevet Juni 21, 2013 Burde gå med grei margin over 50 denne.. Bare selg om det gir rette magefølelsen... selge en sånn teknisk 'baby' som man har brukt helger, netter og ofret overtrøtte arbeidsdager derpå for å få til å funke burde kun adskilles med et smil og en god pris. Hører jeg E30 S65 SMG i horisonten, eller er det evolusjon på karosserifronten også på gang? regner med han mener DCT, og i såtilfelle har jeg kasse om du trenger ^^ gått 30 000 km Takk for tilbudet, men er nok ikke helt det jeg tenker på Morsom kasse er det uansett
Bjanne Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Burde gå med grei margin over 50 denne.. Bare selg om det gir rette magefølelsen... selge en sånn teknisk 'baby' som man har brukt helger, netter og ofret overtrøtte arbeidsdager derpå for å få til å funke burde kun adskilles med et smil og en god pris. Hører jeg E30 S65 SMG i horisonten, eller er det evolusjon på karosserifronten også på gang? regner med han mener DCT, og i såtilfelle har jeg kasse om du trenger ^^ gått 30 000 km Takk for tilbudet, men er nok ikke helt det jeg tenker på Morsom kasse er det uansett det er den uten tvil ! men passer ikke til formålet mitt med bilen så den er på vei ut men nok off topic fra meg lykke til med salg hepp hepp !
HenrikE30+ Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 Bud på kr. 50.000,- med ledningsnett er mottatt. Noen høyere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå