Deadlift94 Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Hei. Da jeg skulle låse bilen min i dag sluttet plutselig Sentrallåsen og funke. Den funket før i dag, men nå i sta funket den ikke i det hele tatt. Den har vært litt rar før også, men da at den ikke ville låse opp på førersiden. Men nå funker den altså ikke i det hele tatt, og får ikke låst bilen. Vrir jeg den helt til høyre låser den seg bare på fører siden, men får ikke låst den opp igjen uten-ifra med nøkkelen. Jeg leste litt i sta om at det kan være noe kabler eller noe loddinger under baksetet i de to boksene der. Men problemet er at jeg vet svært lite om bil, og vet lite om hva som er hva under der.. Håper noen med litt erfaring her kunne hjulpet meg med en grei forklaring, og evt si noe om hva som kan være galt. Gjerne med bilder også På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deadlift94 Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Den funket i går kveld igjen. Tydeligvis etter at jeg tok ut alle sikringer, og tok de inn igjen - og ventet litt. Jeg vet ikke hva det er for noe, men det funker ihvertfall nå. Men er litt redd for gjentagelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deadlift94 Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Kan også legge til at vindusviskeren også plutselig stoppet opp i sprutende regn i dag. Men funket etter 15 minutter. Kan det ha noen sammenheng? Må være noe med et batteri/ strøm et sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deadlift94 Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Bump. Cd-spiller, vindusviskeren, og sentrallåsen funker altså ikke. Skrur på tenninga, men ingen av de funker. Men oppdaget en liten "klikke" lyd bak panseret i sta, som jeg ikke har hørt før. Kan det være en rele eller ladninger eller noe som burde byttes? Kan jo legge ved et bilde av hvor "klikke" lyden kom ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deadlift94 Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 Etter og ha søkt litt mer ser det ut til at jeg har funnet problemet. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=145918 Men hvor i all verden sitter denne boksen? http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... _fuse_box/ NR: 18. Har jo sett litt på panseret og under baksetet. Men finner den ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deadlift94 Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 Boksen var på den andre siden, den så helt fin ut inni. Men tror den satt dårlig.. alt funker nå ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2002TII Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Problemet på de er oftest fuktighet under teppe bak førerstol. Det har ødelagt kontakt punkter i sjøtene du ser. Klipp av sjøtene og sjøt på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå