Gå til innhold

Sentrallås funker ikke - BMW E34 518i. (1991 mod)

Deadlift94
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Da jeg skulle låse bilen min i dag sluttet plutselig Sentrallåsen og funke. Den funket før i dag, men nå i sta funket den ikke i det hele tatt. Den har vært litt rar før også, men da at den ikke ville låse opp på førersiden. Men nå funker den altså ikke i det hele tatt, og får ikke låst bilen. Vrir jeg den helt til høyre låser den seg bare på fører siden, men får ikke låst den opp igjen uten-ifra med nøkkelen. Jeg leste litt i sta om at det kan være noe kabler eller noe loddinger under baksetet i de to boksene der. Men problemet er at jeg vet svært lite om bil, og vet lite om hva som er hva under der..

Håper noen med litt erfaring her kunne hjulpet meg med en grei forklaring, og evt si noe om hva som kan være galt. Gjerne med bilder også :)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bump.

Cd-spiller, vindusviskeren, og sentrallåsen funker altså ikke. Skrur på tenninga, men ingen av de funker. Men oppdaget en liten "klikke" lyd bak panseret i sta, som jeg ikke har hørt før. Kan det være en rele eller ladninger eller noe som burde byttes?

Kan jo legge ved et bilde av hvor "klikke" lyden kom ifra.

4od0aqkkkud2gqxpc3ui.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...