Naitsirhc Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Vurderer sterkt og selge bilen da jeg har lyst på ny bil. Trenger ikke å selge bilen, så det er ikke noe poeng å komme med noe skambud! Bilen er en e39 98 modell med manuell kasse. Bilen har gått 199k da fordelt 180k på den forrige eieren (litt gammel dame fra stavenger) og nå meg de siste 20k. Grunnen til at jeg selger bilen er for at jeg har lyst på en nyere bil. Diverse ting som er gjort på bilen som jeg kommer på i farta: Helt nye Continetal TL Viking Con 5 99T XL Oljeskift for 2k kilometer siden Hjullager høyre foran (muligens at venstre og må byttes om en stund, har det liggende) Bremser bak Byttet olje på girkasse og diff Fikset to riper i lakken hos verksted Bremsesko og wire til brekk Viftereim strammer AC reimdemper Nedre foring venstre bak Høyre øvre ytre bakre bærearmskule bærearm h/bak oljetrykksføler Motor har blitt renset med innvendig motorens Har kvitteringer på alt dette. Har fått kommentarer fra merkeverksted at motoren og drivverk i meget god stand. Legger ved en utstyrliste Close Vehicle information Type Value VIN WBADD11060BN53473 Type code DD11 Type 520I (EUR) E series E39 () Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M52 Displacement 2.00 Power 110 Drive HECK Transmission MECH Colour ARKTISSILBER METALLIC (309) Upholstery STOFF FLOCK STREIFEN/ANTHRAZIT (D3AT) Prod.date 1997-12-12 Close Options Code Description (interface) Description (EPC) S266A LT/ALY WHEELS RADIAL SPOKE 48 BMW light alloy wheel, radial spoke 48 S302A ALARM SYSTEM Alarm system S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Deleted, model lettering S428A WARNING TRIANGLE Warning triangle and first aid kit S438A WOOD TRIM Fine wood trim S441A SMOKERS PACKAGE Smoker package S464A SKIBAG Ski bag S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Seat heating driver/passenger S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Headlight wipe/wash/Intensive cleaning S520A FOGLIGHTS Fog lights S522A XENON LIGHT Xenon Light S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Automatic air conditioning S540A CRUISE CONTROL Cruise control S666A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD RDS S694A PREPARATION FOR CD CHANGER Provisions for BMW 6 CD changer Code Description (interface) Description (EPC) S842A COLD CLIMATE VERSION Cold-climate version S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Retailer Directory Europe S888A DANISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Operating instructions, Danish S896A DAYTIME LIGHTS FUNCTION Daytime driving light switch S925A SHIPPING PROTECTION PACKAGE Transport protection package Close Standard equipment Code Description (interface) Description (EPC) S260A SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER Side airbag for driver/passenger S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC Window lifts,electric,front/rear S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometer-calibrated speedometer S550A ON-BOARD COMPUTER On-board computer Hvis noen har spørsmål så er det bare å fyre løs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirhc Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Av kjente feil så er det: Regnsensor virker ikke, skal bare være å programmere. Switchen til bakluken fungerer ikke, har satt i ny switch så tipper det trengs en programmering. Går an å åpne på nøkkel og med bryter inne i bilen. En liten rustdannelse på høyre bakskjerm, midt på skjermen. En nede bak på bilen. To små parkeringsbulker på høyre bakdør. Bilen skal på eu kontroll til neste år i mars. Forrige eu kontroll gikk den rett gjennom med en 1er feil ( har montert xenon kit til langlysa). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå