Ola. Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 Noen som vet hvor det er kjappest å få taki senkefjører foran til min 08' 525XD? Ingen har på lager av de jeg har spurt, alle snakker om 2-3 uker lev tid, og jeg sku hatt de igår.. (Rettere sagt midten av neste uke). Coilovers kunne også vært av interesse, bare de har TUV papirer til min bil.
Ola. Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 Detter da en E61 touring, og trenger da kun kit med fjører foran.
AutoMartin Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 Så vidt jeg vet så selges de fleste senkesett komplett med 4 fjærer, og ikke kun til enten bak eller foran som du ønsker. Vil også tro at skal du få den godkjent med senkesettet må du ha samme type fjærer foran som bak, som er TUV godkjent sammen, så da burde du se hvilken type du har bak og heller lete etter samme type til å montere foran.
Ola. Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 Skjønner du forsøker å hjelpe, og er takknemmelig for det, men dette kan du nok ikke så mye om. Jeg VET de selger senk til min bil, som kit med kun to fjærer. Problemet er leveringstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå