Z1 Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Trenger venstre fram dør til E 46 touring Helst blå . Trenger speil H+V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Har en i topasblau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Må vel gå for en 500 lapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 Ja, er den komplett og rust fri ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 komplett er den ikke, du spurte etter dør,,, mangler heis ihvertfall, men det er 6 skruer å løsne, flytte heis over og dra til igjen ... husker ikke om det var rust på den, mulig litt nederst, ellers så har jeg strøkne dører men de koster 1500 er ikke sikkert ledninger er like heller, er vel 10 forskjellige delenr på de, kommer ann på høytalere og div utstyr hvis du synes det er pes kan jeg montere den for deg 500 kr timen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 Nei kan flytte over alt i døra men gidder ikke og kjøpe en som er skrukkete og rusten ....... For det har jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Den er rett og fin, men tror det er litt rust i falsen på bakside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Ja det er orginalt d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå