Zeeks_Racing Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Hei! bilen har rulla 286.000km Jeg kjøpte den på 240.000 har ikke noen historikk over den kassa fra tidligere eier. HAr merket nå i det siste han den har blitt hardere på giring når jeg kjører, samtidig så har bensinforbuket gått fra ca 1.1/pr mil til 1.3/pr mil Idag skulle jeg rygge med den, når jeg setter den i revers så kommer litt "klokke" lyder bak, når jeg slipper bremsen å bilen begynner å gå bakover rister det litt i hele bilen. (på en måte likt sopm om man hadde hatt løs mellomaksel...) Får bilen noen motstand i form av liten oppoverbakke etc i revers, så "slurer" den bare. Noen som vet hva jeg kan gjøre? lite olje?: hvor er i såfall olje måler / pinne? Må jeg ha ny kasse?: hva ligger priser på på dette? Overhale kassen?: Hva er prisen på dette? Noen som vet? Evt noen som kan ta en jobb i Vestfold området på å fikse dette? evt om noen vet om noen? Litt kjipt, vi hadde planlagt tur til Danmark med vogn å kan ikke akkurat dra vogn med den nå Håper på svar
Hzh Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Bytte av olje å filter av kassa kan nok hjelpe en del!
BmwDieselPower Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Sett den på verksted og få de til og flushe den:) Ligger nok mye avleiringer i ventiler og converter og det får du ikke ut ved vanlig oljeskift... Så kanskje du redder den;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå