bmwpower10 Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 jeg trenger nå ny clutch på min bmw 525tds e34 92 mod m51 motor den slurer som bare det nå som jeg fikk litt mere hk i motoren. den er lett trimmet til ca 200hk. så nå slurer clutchen når jeg tar av for kraftig eller skall ta en forbikjøring. så jeg trenger altså en clutch som er sterkere en den orginaale. jeg har veldig lite lyst på sinter. men finnes det noen andre clutcher som passer om er litt sterkere? har lest at noen monterer m50b20 svinghjul som er enkel masse og m50b25 clutch. blir dette noe bedre? alle forslag er gode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 6 pucks sinter er helt greie, ikke stor forandring fra orginal:) Litt hardere pedal og kan lugge litt, men kan fint brukes til hverdags kjøring:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower10 Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 hvor får kjeg kjøpt dette hen da? pris? tåler det mye? må jo ha utløserlager, lamelle og trykkplate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower10 Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Tåler mye mere enn orginal ihvertfall:) Sjekk gs-bildeler eller koed:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå