Morris56 Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Vurderer å selge prosjektet mitt. Kjøpte den med tanke på å gjøre den helt strøken, men vet ikke om jeg gidder å gjøre de ferdig Den har mtech 2 plast(mangler frontleppa å høyre kanalskjørt). Grått sports skinn(førerstolen er meget utslitt) De er rust her og der... for den som har tid å kompetanse så er de ikke noe problem å ta de Har de meste nytt i understell(ikke alt er montert) Nytt 60/60 senkesett(dempere og fjører) med tuv papirer. Har nye kanaler å venstre framskjerm liggende. Har ikke helt bestemt meg for å selge, sjekker intresse og blir evt bud høye nåkk så selger jeg sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crade187 Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Minstepris? Interessert i bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s33zr Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Minste pris? Kan du pm meg flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennethsolvang Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 hvordan er det med eu ? bytte eventuelt? 530 v8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar79 Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Pris for denne? Her snakker vi cash, ingen innbytte, og evt. en rask handel. Send meg pris og gjerne noen flere bilder, samt et telefonnr på PM slik at vi kan ta oss en prat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Fler bilder? Å pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Hvis ikke jeg tar helt feil så er det gamle bilen til kompisen min. Han hadde den for ca 10-11 år siden. Stian Graff heter han,fra Askim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar79 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Ikke interessert i å selge? Svarer verken på PM eller i tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Hvis ikke jeg tar helt feil så er det gamle bilen til kompisen min. Han hadde den for ca 10-11 år siden. Stian Graff heter han,fra Askim Denne bilen har gått på vestlandet hvertfall de siste 9årene.. Kompis av meg kjøpte den i Norheimsund tidlig i 2005 om ikke det var 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morris56 Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Beklager for seint svar... Men selger den ikke under de den har kostet meg iallefall Så om jeg skal la den dra må jeg nåkk ha over 27000kr å de er vel i overkant av va folk vil gi med tanke på rust arbeidet som er på den.... Om noen skal være intriserte så ser jeg helst att de kommer og besiktiger bilen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå