Mcoupe Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 85´M635CSI, Euro utgave solgt ny i USA vurderes solgt. OBS- uregistrert, men er momset inn- Bilen er komplett og hel, motor overhalt i 2005, fabrikkoverhalt girkasse for noen år siden. Burgundrot metallic Beige interiør El. Soltak og vindu Original frontrute står fortsatt i. 111.000Miles, ca 165.000km Støtdemper foran må byttes, ellers fungerer bilen veldig bra. Bilen befant seg i Las Vegas, Nevada derfor ingen rust under. Trenger lakk og småfiks. Står i Bergen. Ta kontakt om du lurer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SThomas Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Fantastisk pen bil, elsk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcoupe Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Takk! Den er ikke lenger tilsalgs. Skal bli min prosjektbil, lakken er ikke så pen som på bildet så den skal få en hellakkering og renovering av interiør slikt at den ser bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Takk!Den er ikke lenger tilsalgs. Skal bli min prosjektbil, lakken er ikke så pen som på bildet så den skal få en hellakkering og renovering av interiør slikt at den ser bedre ut. Prosjekt tråd på denne?? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Er det denne som er til salgs igjen nå på finn.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcoupe Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 Hei. Ja det er denne på finn.no, dukket opp en nydelig hvit M635CSi med original Mtech styling og svart sportsinteriør som jeg slo til. Har 2 stk og selger derfor denne. Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcoupe Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 SOLGT- kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå