johgod Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 Har et problem med varmeapparatet mitt at det blir varm helt av seg selv etter ca halvtimes kjøring + - . Viser ikke noe unormalt med temp måleren i motoren på desjbordet og har nettopp byttet kjølevæske og luftet /renset skikkelig uten hell. Har ikke klima og når jeg har tempmåleren i bilen på maks kulde er det ingen kulde bare full varme. Toppakningen har tidligere blitt slipt 1 gang for x år siden så vet ikke om det ble gjort skikkelig. Lukter litt kjølevæske av lufta som kommer ut og er litt fuktig. Noen som vet hva som kan være årsaken at det ikke blir kald luft?
hao Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 Del 1 ligger i motorrommet ditt og justerer vannmengde inn til varmapparat. Hvis denne ikke får strøm står den åpen. Sjekk ledningen som går til den http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... ater_hose/
johgod Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Skrevet Juni 26, 2013 Før jeg kjøper en ny sann del. D kan ikke være at det er noe gale me senderen som sitte rett bak varmepanelet? Eventuelt hvordan kan ej luke ut at det er mottakeren og ikkje senderen som er problemet? Takk for kjapt svar
hao Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Du trenger ikke kjøpe ny. Ta den/del av og gjør rent under de runde beholderne.
johgod Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Skrevet Juni 30, 2013 tusen takk for gode svar:D gjor som du sa og den virker 100% nå Takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå