Hyby Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Hei. Vurderer å kjøpe en 2014 328i GT. Men skulle gjerne hatt litt tilbakemeldinger fra dere som har nyere 3-serie til allround bruk... Jeg kjører gjerne forholdsvis fort/hardt, men det er veldig viktig at kjøreegenskaper balanseres mot comfort for familien på langkjøring. Begynner å nærme meg 800' og kunne tenke meg å kutte ned på noe. 4xDrive eller ren bakhjulsdrift ? Har klart meg med piggfritt og forhjulstrekk i alle år og kommer meg opp der jeg vil. Vil jeg da klare meg med kun bakhjulsdrift, eller bør jeg ta 4x ? M pakke - sportsseter Liker utseendet og felgene til M pakken veldig godt. Men er usikker på om setene kan bli for harde for langkjøring (familiebruk) ? Fjæring. Vil valg av M eller sport med adaptive suspention gi det beste fra begge verdener (komfort og sport) Eller er "Comfort" i M varianten kun det mykeste valget av hard, hardere, hardest ?
Hawkon88 Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Sportstolene er et must. Uten "faller" hvertfall jeg ut av setet. Jeg syns det adaptive understellet påf10 burde vært enda et trinn mer comfortabelt for norske veier, og hadde nok heller valgt uten den adaptive muligheten.
Hyby Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Skrevet Juli 11, 2013 Takk for tilbakemelding. Hva med hjul og dekk? 18" felg og hive runflat dekkene på dynga første dag ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå