DTalstad98 Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Her er da prosjekttråden om bilen som jeg håper på at en vakker dag blir en brukbar banebil/drifting Startet tråden så fort som jeg fikk bilen hjem så det er ikke gjort noe i forkant Skal prøve å legge ut så snart jeg får gjort noe Bilen er Orginalt en E36 318is Coupe med M42B18. Det meste av rust er vel på hjulbuer, understell og 4 små rusthull i motorrom. Planene er : M50B25 Vanos Precision 4854B. 355hk turbo Custom toppmontert turbogrenrør Apexi turbotimer Turbosmart Wastegate Sinter clutch 400cc injectorer MLS Toppakning ARP studs Custom datasprut Fuel cell M-spec 40L K-sport bøttestoler med 4 punkts Custom 3" eksos fra turbo og bak Supersport coilover black evolution Noe jeg kom på i farta. blir oppdatert senere Deler selges: http://bimmers.no/topic/e36-lykter-og-eksosanlegg-selges/ Markus bimmer reagerte på dette 1
DTalstad98 Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 Motoren feiltenner og har prøvd å fiksa det. den har fått feilkode på kamsensoren. Har prøvd og bytta den, men ble ikke noe forskjell. tror kanskje Ecu'en er klar så motoren blir solgt hel eller i deler Kamsensoren og tannhjulet PS: ønsker å kjøpe M50B25 Markus bimmer reagerte på dette 1
DTalstad98 Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Skrevet Juli 16, 2013 Fikk rydda litt i garasjen i går så det var mulig å begynne Har fått fjerna fronten så da får jeg håpe på at motoren kommer ut i morgen og blir solgt Visst noen ville kjøpe Depo Angel Eyes så er de til salgs. Send PM Skriv gjerne tilbakemelding, trenger mye motivasjon Markus bimmer reagerte på dette 1
Insulaventus Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Gratulerer med ny bil Gleder meg til og følge med på denne framover !
DTalstad98 Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Skrevet Juli 17, 2013 Gratulerer med ny bil Gleder meg til og følge med på denne framover ! Takker for det hyggelig at noen føger med. Ble gjort litt lite i dag, men motoren kommer garanter ut i morgen Markus bimmer reagerte på dette 1
DTalstad98 Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 ser bra ut dette:P må bare fullføre det;P ja lett å si at man skal bygge, men er ikke like lett å fullføre det blir nok fiksing av karosseri i vinter. Ps: dette er et veldig langt langtidsprosjekt
DTalstad98 Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 Da var 4ern uti Får håpe på at den blir solgt i løpet av uka. Trenger motivasjon så bare peis på med kommentarer! Får satse på at dette blir neste bostedet til en M50B25 Markus bimmer reagerte på dette 1
DTalstad98 Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 Har forresten deler fra bilen til salgs! http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=265096
helico Skrevet Juli 18, 2013 Skrevet Juli 18, 2013 Hvorfor ikke sette pustehjelp på den lille 4ern? Blir bilen full drifting eller time attack?
DTalstad98 Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 Hvorfor ikke sette pustehjelp på den lille 4ern? Blir bilen full drifting eller time attack? Hjernen hadde streika på motoren og jeg hadde litt lyst å ha en bil med større motor Jeg er bare 15 år så det blir nok ikke sykeste driftebilen med det første
DTalstad98 Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 nå er motoren solgt Det kommer til å bli stille innpå her i en måneds tid eller noe, grunnet at jeg har en E34 som jeg skal lakke opp noen deler på. bare å følge med på den visst dere gidder http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=250185
DTalstad98 Skrevet August 9, 2013 Forfatter Skrevet August 9, 2013 Da fikk jeg endelig begynt på igjen Har fått ribba ned bagasjerommet og fortsetter framover Litt usikker på om jeg skal fjerne gulvteppe så trenger noen par tips om hvordan jeg skal gjøre det. gidder ikke å ribbe fult og ting som er unødvendig Hullet der baksetene skal stå blir det aluminiumsplate eller noe lignende tar alle de asfaltplatene på mye vekt ? Selger forresten skinninteriøret som sto i bilen Kjøpte meg noen lykter til bilen også Bilde helt nederst Markus bimmer reagerte på dette 1
Insulaventus Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Da fikk jeg endelig begynt på igjen Har fått ribba ned bagasjerommet og fortsetter framover Litt usikker på om jeg skal fjerne gulvteppe så trenger noen par tips om hvordan jeg skal gjøre det. gidder ikke å ribbe fult og ting som er unødvendig Hullet der baksetene skal stå blir det aluminiumsplate eller noe lignende tar alle de asfaltplatene på mye vekt ? Selger forresten skinninteriøret som sto i bilen Kjøpte meg noen lykter til bilen også Bilde helt nederst [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Hva skal du ha for skinn-interiør?
joakimh Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 mener å ha lest her inne på forume at asfalmattene er på rundt 8-9kg men kan ikke si noe sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå