E46 drift king Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 hadde bilen i 40km/t i 4gir og turtallet holdt seg på nesten 2000 og når jeg i 80km/t i 5 gir så holder turtallet seg i nesten 3000. Er det noe problem i girkassa eller startplugger. Dette skjedde etter at jeg bytta motor olje og kjølevæske( verkstedet fylte ikke på nok kjølevæske) så kan jeg fylle på hvilken som helst kjølevæske fra bil tema eller må det være samma som det verkstedet fylte( de fylte på mobil antifreez grønn)
tobiastorvik Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 om folk skal hjelpe deg så må du skrive litt mer info om bil, girkasse,motor osv. Tviler på det skal ha noen innvirkning på turtal ang oljer og væske. kom med info så er her sikkert mange som kan hjelpe deg !
E46 drift king Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Skrevet Juni 25, 2013 om folk skal hjelpe deg så må du skrive litt mer info om bil, girkasse,motor osv. Tviler på det skal ha noen innvirkning på turtal ang oljer og væske. kom med info så er her sikkert mange som kan hjelpe deg ! 318ci e46 1999 manuell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå