hanskristoffer Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Hei jeg har en bmw 520i e34 1991 m50 motor den har begynnte og fuske også orker den igjen ting er veldig daue da den er varm da den er kald går den helt vanlig da den blir varm begynner den å dra dårlig går så vidt fram over jeg så på tennplugga i dag det var olje på 2 av 6 tennplugger kan det være feilen hva kan jeg gjøre med det ??
Garstin Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Først og fremt vil jeg tippe at det er LMM som er gåen (luftmengdemåler) Ofte den som har klikka når den oppfører seg slik at den går normalt på kald motor men virker veldig lat når den blir varm. prøv fra en annen bil, hvis du har en kompis med lik motor i nærheten feks.. Har du merket noe høyere bensinforbruk enn vanlig? At det er olje på noen tennplugger kan jo være en lekkasje i motoren eller toppakkning som er gåen, men er det mye olje da? Garanterer ikke at å bytte LMM hjelper, men er verdt ett forsøk.
hanskristoffer Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Skrevet Juni 25, 2013 Det er de gummi pakningene rundt tennplugga som renner Det var veldig mye olje på 2 av 6 plugger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå