stiansen100 Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Selger da mine 19'' Alpina felger, som har stått på en spesial utgave av BMW. Felgene er hele og fine, men ene felgen er litt kant kjørt av forgje eier. Dekkene foran er kjørt med en sesong og fine, men bak dekkene burde bli byttet. bak: 265-19''-30 foran: 235-19''-35 De har stått på en BMW e39. Felgene er helt orginale og pris på nye er 25000kr. pris: tenkte 8000kr/BUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Bilde av baksiden på felgen. Der det står innpress og alpina preget i felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansen100 Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Skal ta bilde og legge ut senere! Er ikke hjemme nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansen100 Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Bilde av baksiden på felgen. Der det står innpress og alpina preget i felgen? Jeg la de ut nå, sammen med de andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Bilde av baksiden på felgen. Der det står innpress og alpina preget i felgen? Jeg la de ut nå, sammen med de andre Ser det. Ikke intresert desverre. Dette er T887 felgene som GS selger. Alpina kopier. Ser navnet på felgen på det siste bildet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansen100 Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Dette er ikke gs felger, faktisk så er gs felgene mye finere.. En jeg kjenner som er bmw mekaniker og bmw ekspert sier da at de er ekte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan T Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Ikke nødvendigvis GS felger, men felger som er laget på samme fabrikk. Dette er ikke ekte Alpina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansen100 Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Hmm.. Sjekka opp litt og fikk vite at det var de ekte! Men mye er du villig Til å gi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Da må du sjekke mer. Slik ser en orginal Alpina Dynamic felg ut. Ser det står Alpina der også. Det står det alltid Alpina på orginale Alpina felger. Jeg vil kun ha orginalt selv om jeg bare skal ha noen vinterfelger. Så er desverre ikke intresert i disse lenger, da disse ikke er orginale Alpina. Men du kan sikkert få 4-5 tusen for de. Jeg hadde et sett slike som jeg solgte med ganske bra dekk og dønn strøkene felger for 6000.- Tok litt tid og selge de også. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=149046 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå