Raastad Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Har just kjøpt min første bmw diesel og tenkte og ta en oljeskift og filter bytte, lest litt om dette angående veivhusfiltret. Finner ikke filter på mekonomen eller meca, så må jeg bestille på gs, koed eller bmw? Kan jeg bytte dette filteret mens det er olje på motor? tenkte da vis jeg ikke får filteret før om noen dager og bytter olje og oljefilter i morgen? takk for svar mvh Henrik
2002TII Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Du kan bytte når du vil uten søl. Husk at mange av motorene skal ikke ha filteret som sto i. De skal ha en annen type pga problemer. Eget skriv om dette. Hør på GS
Raastad Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Skrevet Juni 25, 2013 okei takk for svar, så da kan jeg skfite olje og filter også bytte veivhusfilteret når jeg vill=)
Raastad Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Skrevet Juni 25, 2013 Du kan bytte når du vil uten søl. Husk at mange av motorene skal ikke ha filteret som sto i. De skal ha en annen type pga problemer. Eget skriv om dette. Hør på GS mange av motorene som ikke skal ha filteret som satt i? Hva menes med det da?=)
2002TII Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 De gikk tette og raste turbo og oljelekk.... Derfor forbedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå