hanskristoffer Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Hei jeg har en Bmw 520i e34 1991mod med m50 motor 6syl 150hk den går ujevt på tomgang noen som vet hva det kan være ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Molo1993 Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Start med å sjekk LMM, ta ut koblingen med motoren igang for og høre om den går noe jevnere med den frakoblet. Visst den går jevnere så er den i orden. Da kan du starte med og sjekke etter falskluft på innsugsbelgen, spray start gass på slangen som går fra LMM og inn til innsuget. Personlig kunne jeg bare bøye litt på innsugsbelgen så fant jeg sprekker med en gang i "bølgene" på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskristoffer Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 jeg har prøvd å ta ut kontakten på luftmegdemåleren da jeg tar den ut går turtallet opp på tomgang også går den jevnere jeg har sjekka slanger og sånn å vet du hva det kan være ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Molo1993 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Tja, da er jeg ikke sikker, du kan jo forsøke et annet luftfilter og se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcoupe Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Tomgangsensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå