pim Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Veldig god stand. Noen småskader som du ikke legger merke til når de er montert på bil (se bilder) - boltsirkel 5 x 120 - Center bore 74,1 - ET 10 foran og bak Jeg har brukt disse i 3 år på min E60 sammen med dekk dimensjon 245/35/19 frem og 275/30/19 bak. Da subbet det noe fremme på veldig ujevn vei i høy fart. Jeg har eibach senking, og bilen ble noe lavere fremme enn planlagt, så det kan være det som er grunnen. Felgene kan hentes i Stavanger. Tenker 4000,- er en grei pris, men høyeste bud vinner skulle flere være interesserte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pim Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Bump... Ingen som vil ha disse. Jeg tar i mot bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joyforjol Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Hei. Skal til stavanger i helgen. Kan eg komma å sjå på felgane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pim Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Hei. Skal til stavanger i helgen. Kan eg komma å sjå på felgane? Klart du kan. PM meg med når du tenker å komme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå