bohan Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Hei, har litt deler ligende som ikke blir brukt... fra en E30 325i 1990. (facelift) - Forntspoiler (mtech II) nederste del av den to delt versjonen i plast. Er hel, men noen små brister. er bare og limes ved lakkering... 1800,- bud ? - har bak og front kofangere, hele og med lister.. har også lister for resten av bilen (facelift ) Bud ? - har et sett med gule DE lykter hele, også har jeg grøft lys også gule. bud? blir solgt vis prisen er rett ! - forskjerm med litt rust, vestre side fremme. bud?
jan magnus Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Låner tråden din litt. Jeg har øvre del av mtech 2 om noen onsker å få til en komplett front ut av dette.
Spjotvoll Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Hvilke grøftelys er det? preface eller facelift?
bohan Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 Låner tråden din litt. Jeg har øvre del av mtech 2 om noen onsker å få til en komplett front ut av dette. ja, det går fint !
bohan Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 Bilder? skal ta noen bilder i helgen av det som skal bort ... Så da legger jeg nok ut av alt sammen.
bohan Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 Hvilke grøftelys er det? preface eller facelift? alt av deler er til facelift !
bohan Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 Lovet og legge ut bilder.. dette har jeg glemt dessverre... men om noen vil ha noe av dette eller noe de trenger.. er det bare og spørre ! og jeg kan evt. sende bilder til den som trenger mh
Bjørnar- E30 Skrevet Oktober 2, 2013 Skrevet Oktober 2, 2013 Har du lyktene enda ? Om du har de ville jeg hatt noen bilder av de og grøftelysa...
Dan327t Skrevet Oktober 2, 2013 Skrevet Oktober 2, 2013 Hvor i verden? Er det sorte plastfangere som du kaller kofanger? Pris på foran og bak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå