Kenboy82 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Heisann.. Vurderer salg av min Bmw E30.. Bilen er 98% rust fri.. Kun bobler i ene hjulbuen bak og ene hjulbuen fram.. Ombygd til Mtech 2 front og bak fanger.. Bilen er ikke strøken, men et kjempe flott eksemplar.. Motor/gir og understell er i fra en 88 Modell... Mye og skrive igrunn.. Men lurer du på noe så bare spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crade187 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Ca. Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffsolberg Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Godkjent ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenboy82 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 60K er en grei pris mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenboy82 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Nei den er ikke godkjent ombygd nei... Hadde planer om og gjøre det.. Men så var det en som sa, at det var bare tull med tanke på at de er så og si idenriske i motoren rummet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer93 Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Int i å bytte imot mb w124 300tdt? 99&rustfri, strøkent svart skinninteriør! Gikk igjenom eu med null feil, å det har blitt skiftet olje å alt av filter vært år! bil som e tatt meget godt vare på, å som har mang mil framom sæ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenboy82 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Int i å bytte imot mb w124 300tdt? 99&rustfri, strøkent svart skinninteriør! Gikk igjenom eu med null feil, å det har blitt skiftet olje å alt av filter vært år! bil som e tatt meget godt vare på, å som har mang mil framom sæ! Har igrunn biler nok føler jeg.. Men ellers takk du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenboy82 Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 SOLGT!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå