kyrre Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Hei Jeg har en sølv metallic 2000 modell e46 touring med automat som jeg selger til noen som trenger deler eller har lyst på et prosjekt. Bilen har gått drøyt 190.000 km. Bilen står på bekkestua for besiktning. Av utstyr kan jeg nevne Xenon hovedlys Sportsseter i delskinn Automat 3-eiket sportsratt interiør i mørkt tre Klimaautomatikk Det jeg vet må fikses på bilen er: Bremserør (rustet i stykker og lekker) Bremseskiver forran (og klosser) Visker bak står fast Knapp på bakluke funker ikke (åpning med knapp på nøkkel funker) Foringer i forstilling Vindusheiser forran (el) høyre sidespeil Bensinlekkasje (liten, lukter litt bensin av og til) ute-temp sensor er borte (sammen med noe mer plastikk under der. blinklys bak høyre er knust men fungerer. Bilen mangler PKK fra ifjor. Den fikk ny vannpumpe samt radiatorvifte ifjor. Nye bremseskiver bak for halvannet år siden. Kan selges med E36 M3 felger med utslitte dekk, evt med slitte vinterdekk på stålfelg. Disse selges også for seg selv. Kan også få med thule takstativ. Kan vurdere å selge deler fra bilen (sportsseter f.eks) hvis ingen kjøper hele bilen. Selges veldig rimelig til noen som ønsker noe å jobbe med. Bud over halv årsavgift og vrakpant mottas. Ta kontakt på 90711566 hvis du lurer på noe, vil se bilder eller vil se bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 SOLGT. Takk for handelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Stemmer, den er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå