Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en e46 318i touring, som trenger litt oppgradering lydmessig. Ønsker å få satt en aktiv sub under setet, da jeg ikke har lyst til å bruke no særlig plass på en diger sub i bagasjerommet. Noen som har erfaring evt. oppskrift på hvordan man kan koble en sub til originalspilleren som sitter i bilen? Noen som har prøvd en Line Output Converter og hvor får man kjøpt det?

Skrevet

Hei hvis du har en bakhøytaler så ta signale fra den å bruk en sån http://www.sonicelectronix.com/item_401 ... 12.2R.html for å ta signalene fra bakhøytalerne. På den har u også Remote å alt du trenger så du trenger ikke strekke noen kabler fra orginalspilleren, men det er et lite men

med en aktiv sub er ikke like god som en med seperat forsterker å hvis du i tilleg til en aktiv sub skal ha et Filter så vil lyden bli svekket.

Jeg gjorde det sån i min gamle bil med en 12 tommers Aktiv sub funket hel perfekt :) å var kjempefornøyd.

Så en liten oppsumering: Hvis du ikke er inntresert i masse bass men god lyd er dette helt perfekt for deg. Du sparer masse penger på å ikke bytte ut spiller osv...

Skrevet

Tusen takk! Høres helt perfekt ut det. Må jeg lodde på no kabler for å ta signalet fra bakhøytalerne? Er ikke veldig elekstrisk anlagt av meg, men det er vel ikke det aller vanskeligste å få gjort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...