e30 tic Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Jeg vurderer å selge denne flotte nr 2 kose bilen min siden det er for mye bil på tunet. Bare spør her eller på 92089811 om dere lurer på noe Sven http://www.finn.no/finn/car/used/object ... ditAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Fy faaaen for en bil!! Det er få igjen av disse perlene. Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Takk for det, er mulig å få seg en ryddig bil her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Denne bilen fikk jeg to kjøpere på til prisforlangende, men valgte å beholde en sesong til etter at Pedi fikk meg overbevist om at det var dumt å selge. Nå er det en annen bil som fristermså om noen er inntr er det bare å ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 fortsatt til salgs?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 30, 2013 Forfatter Share Skrevet November 30, 2013 Eg hadde kjøpere i sommer men trakk bilen fra salg både pga min far ville ha den som sommerbil og jeg selv ikke ville skilles fra den. Jeg selger nok bare om det dukker opp noe som frister mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå