BmwM46 Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Holder på å skal bestille senkesett eller coilovers til min ny innkjøpte e91lci , er sportunderstell på den nå å er veldig fast å fin. Vil helst unngå å ødelegge den nydelige kjørekomforten som er nå, men ønsker å få den litt mer ned på bakken så det ser finere ut med felger , blir jo så mye plass mellom dekk å hjulbue sånn som den er nå. Men hva er finest / best av coilovers eller senkesett? Å hva burde jeg kjøpe om jeg skal gå for senkesett? Gjerne legg ved link / bilde om du har e90/91 med en av delene så kan jeg jo kanskje se hvordan din ble med en av delene:)
Forbiss Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Eg monterte Vogtland senkesett med dempere nå i helga og er meget fornøyd med komforten. Det senker 40/25 så den blir ikkje for lav bak i forhold til framme. Syns f.eks h&r har ein tendens til å senke e91 litt for mye bak og det var totalt uaktuelt for min del. Har dessverre ikkje bilde av bilen men det kan eg sikkert ordne i løpet av helga viss du vil.
BmwM46 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Skrevet Juni 27, 2013 Eg monterte Vogtland senkesett med dempere nå i helga og er meget fornøyd med komforten. Det senker 40/25 så den blir ikkje for lav bak i forhold til framme. Syns f.eks h&r har ein tendens til å senke e91 litt for mye bak og det var totalt uaktuelt for min del. Har dessverre ikkje bilde av bilen men det kan eg sikkert ordne i løpet av helga viss du vil. Gjerne send meg ett bilde Vil ha lavere forran enn bak så det ikke ser ut som jeg kjører full lastet hele tiden Gleder meg til bilder , flere som har forslag ?
Forbiss Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Her er bilde av hvordan min blei med Vogtland 40/25mm.
BmwM46 Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Skrevet Juli 4, 2013 Her er bilde av hvordan min blei med Vogtland 40/25mm. [ Bilde ] Pent ! flere ?
Christian Bjørstad Skrevet Desember 17, 2013 Skrevet Desember 17, 2013 Her er bilde av hvordan min blei med Vogtland 40/25mm. Hei. har du breda skjermene? er det mye arbeid å sette på senke fjærer? Jævlig nais look på bilen btw.
Forbiss Skrevet Desember 17, 2013 Skrevet Desember 17, 2013 Er ikkje bredda skjermer nei. Eg bytta både demperer og fjærer. Bakdemperene er litt knotete å komme til i toppen men ellers er det veldig lettvint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå