Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å skal bestille senkesett eller coilovers til min ny innkjøpte e91lci , er sportunderstell på den nå å er veldig fast å fin. Vil helst unngå å ødelegge den nydelige kjørekomforten som er nå, men ønsker å få den litt mer ned på bakken så det ser finere ut med felger , blir jo så mye plass mellom dekk å hjulbue sånn som den er nå. Men hva er finest / best av coilovers eller senkesett? Å hva burde jeg kjøpe om jeg skal gå for senkesett? Gjerne legg ved link / bilde om du har e90/91 med en av delene så kan jeg jo kanskje se hvordan din ble med en av delene:)

Skrevet

Eg monterte Vogtland senkesett med dempere nå i helga og er meget fornøyd med komforten. Det senker 40/25 så den blir ikkje for lav bak i forhold til framme. Syns f.eks h&r har ein tendens til å senke e91 litt for mye bak og det var totalt uaktuelt for min del. Har dessverre ikkje bilde av bilen men det kan eg sikkert ordne i løpet av helga viss du vil.

Skrevet
Eg monterte Vogtland senkesett med dempere nå i helga og er meget fornøyd med komforten. Det senker 40/25 så den blir ikkje for lav bak i forhold til framme. Syns f.eks h&r har ein tendens til å senke e91 litt for mye bak og det var totalt uaktuelt for min del. Har dessverre ikkje bilde av bilen men det kan eg sikkert ordne i løpet av helga viss du vil.

Gjerne send meg ett bilde :) Vil ha lavere forran enn bak så det ikke ser ut som jeg kjører full lastet hele tiden :) Gleder meg til bilder , flere som har forslag ?

• 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...