AndyBroke Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Har fått meg en 320 motor som jeg skal sette i 520en min. Motoren jeg har skaffet meg har ikke en oljenivå sensor i bunnpannen. Noen som vet om bilen vil gå uten den? Vil gjerne slippe å bytte bunnpanne.
gullsakar Skrevet Juni 28, 2013 Skrevet Juni 28, 2013 Oljenivå sensoren sitter jo under bunnpanna vel og har ikke no med motoren å gjøre i den forstand. Den hører til panna på min 320 hvertfall:) bilen vil gå men sensoren må sitte i. Ellers renner nok olja fort ut.. sensoren fra 520'en vil vel kanskje passe.
AndyBroke Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 Det var ikke hull til den heller. Men bunnpannen på 320 motoren var annerledes i forhold til 520 motoren, så måtte bytte den for å få motoren til å passe. Motoren ville av en eller annen grunn ikke gli inn i girkassen, så lurer på om det er forskjell på clutchen til 520 og 320 motoren. Tenkte å se nærmere på det i morgen
AndyBroke Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Skrevet Juni 29, 2013 Da var motoren på plass Noen som har noen gode luftetips? har prøvd å lufte litt, men den blir fort varm når jeg gir gass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå